Ter inspiratie: De leukste Valentijnsdag inhakers van de afgelopen jaren

Valentijnsdag komt er weer aan. Op 14 februari verwachten we dan ook weer een aantal leuke en pakkende inhakers van merken op social media. Heb je zelf nog niets bedacht om jouw merk te linken aan de nationale dag van de liefde? Laat je inspireren door deze mooie inhakers van de afgelopen jaren.

HEMA

De HEMA doet het altijd goed met inhaken op feestdagen. Zo hadden ze vorig jaar deze grappige advertentiepost geplaatst op facebook:

De inhaker van 2 jaar geleden was iets simpeler, maar daarmee zeker niet minder pakkend:

Heineken

Het biermerk staat bekend om haar mooie plaatjes. Deze inhaker op de internationale facebookpagina van Heineken in 2013 deed hier zeker niet aan onder:

Albert Heijn

Lekker simpel, lekker Hollands en gewoon pakkend, deze Valentijnsinhaker van Albert Heijn in 2014:

HI

Een goede post kan al genoeg zijn om gebruikers te motiveren om te reageren en te delen. Maar je kunt ook meteen je volgers vragen om mee te doen. Telecomaanbieder Hi deed dit in 2013 door haar fans op Facebook te vragen om de slechtste openingszinnen. Van de leukste inzendingen werden plaatjes gemaakt en deze kon men op Valentijnsdag op de tijdlijn van iemand plaatsen. Leuk verzonnen en effectief!

Bison, de dag na Valentijn

Wie zegt dat je moet stoppen met inhaken na 14 februari? Bison kwam de dag na Valentijnsdag 2015 met deze goeie inhaker:

Wat is jouw favoriete Valentijnsdag inhaker van de afgelopen jaren? Laat het weten in een reactie hieronder!

Lees ook:Koningsdag 2015: 6 slimme en leuke inhakers
Lees ook:9 jaar Twitter: de 10 belangrijkste tweets
Lees ook:Fake Facebook pagina van Albert Heijn troggelt consumenten hun geld af
Lees ook:De leukste Koningsdag inhakers van vorig jaar
Lees ook:Je bent pas jarig als je op facebook zit!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.