Categorie: "Social Media Marketing"

Zo gedraag je je als bedrijf op social media #Infographic

Zo gedraag je je als bedrijf op social media #Infographic

Als bedrijf bevind je je natuurlijk op social media, want je wilt in contact blijven met je (potentiële) klanten. Maar hoe gedraag je je? Zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden? CJG Digital Marketing heeft 8 social media-etiquettes voor bedrijven op gezet die je kunnen helpen. Zie onderstaande Infographic!

Waarom je steeds meer video’s van bedrijven op social media ziet en waarom jij hetzelfde zou moeten doen

Waarom je steeds meer video's van bedrijven op social media ziet en waarom jij hetzelfde zou moeten doen

72% van de bedrijven zegt een hogere conversie te hebben sinds zij gebruik maken van videomarketing. Een goede reden om ook eens te gaan kijken naar de mogelijkheden van het maken van video’s en het delen ervan op je website en social media. Hieronder nog een aantal goede redenen en ondersteunende cijfertjes.

Gebruik jij social media om klachten in te dienen? Doe mee aan het Online #klachtenonderzoek 2016

Gebruik jij social media om klachten in te dienen? Doe mee aan het Online #klachtenonderzoek 2016

Het Helderse marketingbureau Bloeise wil onderzoeken hoe consumenten klagen bij bedrijven. De insteek is dat er gedacht wordt dat dit steeds meer via social media gebeurt. “Gevoelsmatig durf ik te stellen dat we social media steeds meer gebruiken voor klachten. Maar cijfers zijn er nog niet”, vertelt oprichter Lapperre. Deze maand startte hij het online klachtenonderzoek 2016. Geïnteresseerd? Doe mee aan het onderzoek!

De 3 meest creatieve Instagram campagnes van 2015 #filmpje

de-meest-creatieve-instagram-campagnes-van-2015

Zoals je in het artikel van gister kon lezen, wordt Instagram steeds populairder als het gaat om social media marketing. Vorig jaar al werden er zeer creatieve Instagram campagnes gelanceerd door onder meer BMW en IKEA. In het filmpje hieronder zie je drie van de meest creatieve marketing campagnes op Instagram in 2015. Inspirerend!