Hoe staat het met de webcare in Nederland? #Infographic

Luisteren bedrijven naar wat hun klanten te zeggen hebben via social media? ReturnSocial deed onderzoek naar de status van webcare van bedrijven in Nederland. Daaruit bleek onder meer dat 3% van de adverteerders geen webcare berichten beantwoord. Een slechte zaak van de betreffende organisaties, maar op zich geen slechte cijfers. Ook kwam uit het onderzoek naar voren dat er van webcare via facebook een stuk actiever gebruik wordt gemaakt dan van twitter. Meer weten over de resultaten van dit onderzoek? Bekijk de infographic hieronder.

[Bron: ReturnSocial.com]

Lees ook:Hoe is het gesteld met twitter webcare in Nederland? #infographic
Lees ook:Twitter: “Aantal gebruikers neemt niet af”
Lees ook:Gebruik jij social media om klachten in te dienen? Doe mee aan het Online #klachtenonderzoek 2016
Lees ook:Gebruik sociale netwerken flink toegenomen in Nederland
Lees ook:Kwartaalcijfers Facebook wederom verbazingwekkend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.