Hoe blijft KLM met social media voorlopen?

Als het gaat om social media gebruik door bedrijven, ben ik al jaren een groot fan van KLM. Het social Media team van KLM is niet alleen zeer goed in het opvolgen van klachten, vragen en opmerkingen via social media, het maakt ook steeds weer geweldige nieuwe creaties voor haar klanten.

Hoe doet KLM het?

KLM is jaren lang trend setting geweest op het gebied van social media. Andere bedrijven nemen daar terecht een voorbeeld aan. Maar hoe kun je dan nog steeds vernieuwend blijven?

In een interview met emerce vertelt Karlijn Vogel, manager Social Media bij KLM, hoe KLM voor blijft lopen.

Bekijk het interview hieronder, en lees het bijbehorende artikel op emerce.

[Bron: emerce]

Welk bedrijf volg jij graag op social media gebied?

Lees ook:Gebruik jij social media om klachten in te dienen? Doe mee aan het Online #klachtenonderzoek 2016
Lees ook:Fake Facebook pagina van Albert Heijn troggelt consumenten hun geld af
Lees ook:Gebruik sociale netwerken flink toegenomen in Nederland
Lees ook:De perfecte profielfoto, volgens supermodel Coco Rocha #Filmpje
Lees ook:9 jaar Twitter: de 10 belangrijkste tweets

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.